Ağustos 18, 2025

Alman dostluk köprüsünü güçlendiren çalışmaları nedeniyle, Türk Alman Dostluk Federasyonu (DTF) tarafından Kybele ödülüne layık görülen Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, törenle ödülünü aldı. Ödülü almaktan onur ve mutluluk duyduğunu söyleyen Başkan Böcek, “Bu ödülün iki ülke arasındaki dostluk bağlarının daha da güçlenmesine, ticari, turizm ve kültürel ilişkilerin pekişmesine katkı sağlamasını temenni ediyorum” dedi.

Yazının devamını okumak için: AntalyaHaberiniz

Leave a comment